tirsdag 24. mai 2011

Polkadot


Kjolen min er ferdig:D
Det er vanskelig å få frem på bildet hvor fint stoffet er. Det er tosidig, og satt sammen av flortynne bomulstoffer. På den sorte siden er stoffet litt krinklet og det gir en stilig effekt på kjolen. Det er mykt men likevel fast, og faller fint. Det ble kjøpt med tanke på et skjørt, men jeg fant ut at det hadde gjort seg mye bedre som kjole ;) Overdelen er sydd av "baksiden" på stoffet, og jeg synes det ble litt tøff effekt.

Stoffet er kjøpt på City Sycenter i København.

7 kommentarer:

mamma i nord sa...

Så flotte kjoler du har laget.

Nydelig med de motsatte prikkefargene, og den satt som støpt på deg. Lekkert.

Helle sa...

Kombinasjonen du gjorde med stoffet gjorde seg godt. Likte så godt snittet i mønsteret du har benyttet, at jeg har anskaffet det samme. For passformen ser helt super ut! Har ingen konkrete planer for det ennå, men det kommer nok ... :)

Libe sa...

Vilken superbra modell på klänning och jag gillar iden med prickar :)

Singh sa...

Superläcker! Prickar är ju alltid rätt.

Liten og stilig sa...

Kjempefin kjole med lekkert snitt!

Eva Mari sa...

Prikkete er bare såå lekkert, - sikker vinner!

Klem fra Eva Mari :)

PS: Ligger award til deg i bloggen min!

Maren sa...

Snasen den og, ja! Men det vet du jo! <3